вівторок, 17 квітня 2012 р.

"Гончарні школи Опішні: збереження й розвиток професійних знань і традицій (1894–2000)”/Pottery School Opishnya: preservation and development of professional knowledge and traditions (1894-2000)

Я захистила кандидатську дисертацію 
Нещодавно відбувся захист моєї кандидатської дисертації на тему "Гончарні школи Опішні: збереження й розвиток професійних знань і традицій (1894–2000)”. Хочу насамперед подякувати своїм батькам за розуміння і підтримку під час навчання в університеті та аспірантурі. Висловлюю щирі слова подяки своєму чоловікові за допомогу і розуміння. Особлива подяка моєму науковому керівнику доктору історичних наук, Ярославу Миколайовичу Тарасу за підтримку і допомогу у підготовці дисертації та автореферату до захисту. Також дякую доктору історичних наук, професору Олесю Миколайовичу Пошивайлу за кількарічну працю, за те, що він допоміг мені сформуватися як науковцю, за його слушні поради. Дякую членам відділу етнології сучасності Інституту народознавства НАН України за слушні поради і допомогу, щиру підтримку. Дякую директору Інституту народознавства НАН України академіку Степану Петровичу Павлюку за сприяння моєму науковому поступу. Дякую директору Миколі Романовичу Литвину та співробітникам Інституту українознавства ім. І.Крип’якевича НАН України за допомогу і підтримку. Дякую вченим-керамологам, мистецтвознавцям, етнологам, історикам, археологам з Опішні, Львова, Києва, Дніпропетровська, Полтави, Сімферополя, Харкова, Косова які під час збору матеріалів допомагали мені літературою, цінними порадами, науковими консультаціями. Дякую Голові, Вченому секретареві та членам спеціалізованої ради Д 35.222.01 Інституту  українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України та Інституту народознавства НАН України. Дякую опонентам та всім, хто написав відгуки, за докладне вивчення моєї дисертації та автореферату. Також дякую ВСІМ, хто завжди вірив у мене і всіляко підтримував, а також тим, хто трішки заважав.













1 коментар: