понеділок, 12 березня 2012 р.

Ностальжі за бабусиними маковиками... / Nostalgie by makovykovykamy grandmother's ...

Мені пишуть:
 Доброго дня, Олено!

 Перечитав Ваш блог, особливо сподобався допис: Де Макітра рядить, там макогін блудить? Ваш блог дуже цікавий. В мене є практичний інтерес. Я  по  роду  свого  бізнесу  займаюся  вирощування такої української  культури,  як мак. (Моє підприємство має на це ліцензію). Недавно ми відкрили  завод  з  виготовлення  макової начинки, яка необхідна для пиріжків,  варениців,  млинців,  рулетів.  Хотілось би трошки більше  знати  про  традиційні  способи  приготування макової начинки, якими  користувалися, ще наші бабусі.  Ми  намагаємося  самотужки виготовляти обладнання для технологічного  процесу, щоб воно повторювало рух макогона в макітрі, підбираємо мак  потрібної якості...  Є  й деякі проблеми. Наприклад, маку який був ще за радянських часів вже немає. Нинішній мак більш сухий, не такий солодкий. А  хочеться того смаку знайомого з дитинства, коли рецептори були ще дуже чутливі і той смак ще й досу стоїть в роті... Мене дуже цікавить все що стосується макітри та макогону.

Немає коментарів:

Дописати коментар