Ось така моя ІДЕЯ:
«Туристичний бренд – Опішня і
Опішняни»
Вкрай
актуальним сьогодні є розвиток ТУРИЗМУ в Опішнянській громаді. У цьому напрямку
поки що небагато залучених мешканців громади. Перший крок – згідно сучасних вже
апробованих успішних практик – БРЕНДувати (позначити, засвітити) місцеві
цікавинки, які творять наші ЛЮДИ. Мрію створити туристичну КАРТУ Опішнянської
громади, що стане основою туристичного маршруту і майбутніх інформаційних
флаерів, буклетів, на якій будуть позначені ВСІ цікаві місцеві локації (багато
з яких доведеться створювати, але ж є бажаючі, наприклад, Хата вишивальниці (їх
може бути кілька)).
Опішня
відома гончарством, завдяки зусиллям з боку Музею гончарства, який рекламує
виключно свою локацію. Туриста в першу чергу цікавлять місцеві ЛЮДИ, і ЩО вони
роблять у громаді. Пропоную БРЕНДувати спочатку Опішню (у перспективі інші
населені пункти) шляхом розробки і встановлення ВКАЗІВНИКІВ по маршруту – Хата
вишивальниці, Хата-майстерня гончаря,
Хата
коваля, Хата художника,
Хата
Молока (де можна купити молоко і сир і сметану),
Садиба-зеленого туризму, Хата співоча, Хата Вчителя
(наприклад Моргун М.П.), Хата митця, Хата садівника, Малинова долина, Медова
Хата - тощо – таким чином МИ заСВІТИмо цікавих ЛЮДЕЙ, що і є Творцями і
культури і історії і туризму ОПІШНЯнської громади, які, вірю, активізуються у
напрямку лояльності до потенційних туристів
Немає коментарів:
Дописати коментар