четвер, 28 травня 2020 р.

Проєкт Олени Щербань

Ось така моя ІДЕЯ:
«Туристичний бренд – Опішня і Опішняни»
 Вкрай актуальним сьогодні є розвиток ТУРИЗМУ в Опішнянській громаді. У цьому напрямку поки що небагато залучених мешканців громади. Перший крок – згідно сучасних вже апробованих успішних практик – БРЕНДувати (позначити, засвітити) місцеві цікавинки, які творять наші ЛЮДИ. Мрію створити туристичну КАРТУ Опішнянської громади, що стане основою туристичного маршруту і майбутніх інформаційних флаерів, буклетів, на якій будуть позначені ВСІ цікаві місцеві локації (багато з яких доведеться створювати, але ж є бажаючі, наприклад, Хата вишивальниці (їх може бути кілька)).
Опішня відома гончарством, завдяки зусиллям з боку Музею гончарства, який рекламує виключно свою локацію. Туриста в першу чергу цікавлять місцеві ЛЮДИ, і ЩО вони роблять у громаді. Пропоную БРЕНДувати спочатку Опішню (у перспективі інші населені пункти) шляхом розробки і встановлення ВКАЗІВНИКІВ по маршруту – Хата вишивальниці, Хата-майстерня гончаря,
Хата коваля, Хата художника,
Хата Молока (де можна купити молоко і сир і сметану),
Садиба-зеленого туризму, Хата співоча, Хата Вчителя (наприклад Моргун М.П.), Хата митця, Хата садівника, Малинова долина, Медова Хата - тощо – таким чином МИ заСВІТИмо цікавих ЛЮДЕЙ, що і є Творцями і культури і історії і туризму ОПІШНЯнської громади, які, вірю, активізуються у напрямку лояльності до потенційних туристів

Немає коментарів:

Дописати коментар