четвер, 11 травня 2017 р.

Для моїх студентів у ХДАК

Дуже я за Вами скучила!!! ДУЖЕ!! сподіваюся, що ви не збавляєте темп у саморозвитку. Головне ЧИТАЙТЕ, будь-ласка. щодня!!! ЩОДНЯ!!! я наразі у Швеції. Місто Уппсала, 30 км від Стокгольму - це як наш Харків в Україні - освітньо-наукове місто. Зокрема, тут жили і працювали Цельсій, Карл Лінней... Я - в культурному шоці. А знаєте ЧОМУ???? Знаєте, чому Швеція успішна????? - правильно - бо Швеція ЧИТАЄ!!!!! жаль, що не можна сфотографувати малюків у бібліотеці. До речі, ВСІ книги, навіть стародруки - у відкритому!!!!!! доступі навіть для мене, чужоземки, навіть без документів!!!!! ніхто нічого не вигадав нового: учітеся. читайте, і чужого научайтесь і СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ. З повагою до Вас я. Фото, звичайно з бібліотеки. ДУУУЖЕ ПОТУЖНОЇ - Carolina redoviva




Немає коментарів:

Дописати коментар