понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Сільський ТУРИЗМ зелений / Rural tourism Green

3 жовтня 2016 року
Добрий вечір, Володимире Павловичу!!
Звертаюся до Вас із таким питанням: Ви згадали в останньому листі про те, що ми повинні здійснювати освітньо-консультаційну роботу у сфері сзт.
Окрім того ,21 листопада вже цього року - рік як діє мій ІКАТО на базі Лялиної Світлиці. Я консультую УСІХ бажаючих, хто до мене звертається: відповідаю на питання, показую свій практичний досвід. ділюся інформацією. отриманою від Вас, на наших семінарах, конференціях, від колег, інформацією, здобутою під час власних поїздок по Україні і поза її межами (Польща, Італія, Німеччина, Угорщина).
У звязку з цим питання: ЯК мені продовжувати цю освітньо-навчально-консультаційну діяльність. щоб я діяла і від імені Спілки і від імені свого ІКАТО?? що мені для цього потрібно? Якийсь бланк вести ,облік?? тих хто звернувся?? мати якийсь диплом??
лише у вересні приїхали два майбутніх господарі садиб - РЕАЛЬНО відкриють свої садиби вже до кінця цього року! і це тільки у весресні!!! Є один на жовтень, один був у серпні, два у липні - працюю, допомагаю, фестивалю, будую ще одну садибу в себе на подвірї, щоб розвантажити першу і трохи навести порядку. пишу докторську дисертацію, популяризую село.
не знаю що робити з моєю ГО "Туристичне СЕЛО Полтавщини" - організація є, толку ще немає. Стажуюся з питань органічного виробництва.
Ось такі у мене справи.
Наперед ДЯКУЮ за відповідь.
З повагою, Олена Щербань 

Немає коментарів:

Дописати коментар