пʼятницю, 11 березня 2016 р.

Мені пишуть

Доброго дня, пані Олено!
Щиро дякую Вам за відповідь.
Відвадуючи Ваш блог я зрозуміла, що Ви, Оленочка, не лише вродлива, а ще й розумна творча людина! Тому переконана, що це рідке поєднання (краси та розуму) дозволить і надалі успішно популяризувати творчість гончарів серед дошкільних працівників країни.
А дітям Ваші світлини, відеофільми дуже подобаються, вони просто чекають на перегляд Ваших фільмів на теренах інету! Діточки радо наслідують не лише Ваші дії по виготовленню ляльок-мотанок..., а ще й намагаються гарненько вдягнутися та причепуритися (дівчатка пов'язали хусточки та ще й прилаштували низку калини !), а про Ваш магнетичний вплив на мотиваційну діяльність хлопчиків-це окреме успішне досягнення у реалізації психологічних аспектів! Отже, не існує дрібниць у справі виховання поціновувачів народної творчості!
Переконавшись, у факті того, що маленькі діти з цікавістю переглядають відеофільми за Вашою участю, тому я відважилася Вам, пані Олено, запропонувати створити відеофільм про формування та розпис миски та дозволити мені на сторінках майбутнього збірника посилатися на створений Вами відеофільм, ВАШ авторський текстовий коментар.
Працюючи над укладенням методичного збірника для вихователів дітей старшого дошкільного віку з ознайомлення з декоративним мистецтвом України, виклала мету (Вчити ліпити та розписувати миски) та хід пізнавальної зображувальної діяльності щодо ознайомлення з ГОНЧАРСЬКИМИ МИСКАМИ ( Подорож гончарськими шляхами з Гончариком Казкариком, Гончарем Роповідарем, Жінкою Глинкою, зі Старим Мисником, пані Черепахою...).
На превеликий жаль, рівень моєї фахової спеціалізації не дозволяє мені самостійно зробити опис ліплення та розпис миски МЕТОДИЧНО ГРАМОТНО (ВИВІРЕНИМ), адже ОПИС має бути зразком для вихователів у проведенні занять з ліплення та малювання.
А ознайомлення з Вашою рецензією на видання Воробьойвої (Видавництво "Ранок) переконали мене у неможливості припускати помилки, зобов'язує до відповідальності у написанні конспектів занять з ліплення. аплікації, малювання.
Вимоги редактора (з яким я працюю) видавництва "Навчальна книга-Богдан" стосовно укладання методичного збірника дозволяють посилатися на інформаційні джерела, тому СТВОРЕНИЙ ВАМИ ФІЛЬМ ПРО ФОРМУВАННЯ МИСКИ може бути таким посиланням -джерелом знань для наших дошкільників. У збірнику дозволяється посилання на ВАШ АВТОРСЬКИЙ КОМЕНТАР до фільму за умови ВАШОЇ згоди.
У блозі Ви, пані Олено, написали про миски: "...Працюю далі.." Тому я пропоную Вам, пані Олено, порацювати АДРЕСНО та ПЛІДНО!!
З оглядом, на складні перебіги у політичному житті, видавництво не обмежує мене у термінах подання збірника до друку.
Впевнена-УКРАЇНА ВИСТОЇТЬ!
Пані Олено! Буду чекати на Вашу відповідь.
Прошу викласти у листуванні і умови сплати за подані Вами матеріали.
Видавництво "Навчальна книга-Богдан" (Тернопіль) видало мій методичний збірник (для вихователів молодшого дошкільного віку та альбом посібник (для дітей четвертого року життя): "Розуму та серцю маленької дитини-народне мистецтво рідної України".
Пані Оленочко! Мені звично та зручно користуватися "Одноклассниками", якщо Ви також користуєтеся "ОДН.", прошу додайте мене у Друзі свої!
Бажаю творчої наснаги, любові, здійснення усіх мрій, здоров'я ВАМ та членам ВАШОЇ РОДИНИ!

Буду вдячна за відповідь.

Елена Уманская

Немає коментарів:

Дописати коментар