неділю, 15 березня 2015 р.

Мені пишуть.

Доброго дня, пані Олено!
Дуже вам вдячний за статтю. Це не зовсім те, що я шукаю (аналогії до пекторалі з Товстої Могили та функціонального використання посуду, який там зображено). Але я просто насолодився читанням Вашої статті. По-перше, майже нічого про те не знав, окрім горщика-горщиці. А у Вас зібрано цікавий матеріал. І я цілком з вами погоджуюся в тих дискусійних моментах, що Ви піднімаєте. По-друге, мені дуже імпонує Ваша манера письма. Ваші етюди - дуже соковиті, інформаційні, а часом і смачні (Ви, напевно, спеціально їх викладуєте під обід...). І стаття така ж - легка, але водночас точна і вичерпна. І, нарешті, я давно не читав етнографічних статей такого гатунку. В ній є життя. Вона іде не тільки від розуму, але й від серця. Нажаль, в переважній більшості сучасних робіт (з тих, що мені потрапляють на очі) переважає сухість, формалізм, зникає живе тло культури, народу.
Дякую Вам!
І можливо, вибачайте за всі ці улесливі слова... Але якщо бачиш гарну квітку, то чому маєш встидатися говорити, що вона гарна?
Зі щирою прихильністю, Ю.П.
З нетерпінням буду чекати Ваші інші роботи!

Я дуже ВДЯЧНА УСІМ, хто підтримує мене!!! ДЯКУЮ!!! З повагою, Олена Щербань

Немає коментарів:

Дописати коментар