вівторок, 19 червня 2012 р.

Мій Краків / My Krakow

Яким я побачила Краків
Останні два місяці  я чекала нашої з ним зустрічі. Чекала терпляче, оскільки знала напевно: він мені сподобається і можливо, я йому теж. Він приязно зустрів мене, як свою, ніжно обійняв, огорнувши неповторним, притаманним лише йому ароматом шоколаду, кави, іноземних туристів, літа, площ і вуличок, голубів, дорогих парфумів і гарячих булочок і одразу ж, з першого погляду, ще в аеропорту, почався у нас довгий, тривалістю як все життя, роман з КРАКОВОМ!!!!!
 Краків (пол. Krakow, нім. Krakau) польське місто на березі Вісли. 760 тисяч жителів (2004), з найближчими передмістями 1,2 млн. Адміністративний центр Малопольського воєводстваДруге за величиною та кількістю мешканців місто у Польщі після Варшави; одне з найстаріших міст Польщі, з тисячолітньоюісторією, багатою культурною і архітектурною спадщиною. Культурна столиця Європи 2000 року. Історичний центр Краків належить до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКОhttp://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%96%D0%B2



це ще моя УКРАЇНА

аеропорт в Катавіце

а це вже центр Кракова




з паном професором
я біля найціннішого експонату Музею Ягеллонського університету - ягеллонського глобусу (близько 1508 р.)
на якому було вперше зображено Америку

просто сподобалося. А Ви знаєте, як це просто зробити?




















Немає коментарів:

Дописати коментар