пʼятницю, 2 вересня 2011 р.

Моя найбільша Лялечка

Лялечка і я 
Цю Лялечку я назвала П’ятницею, оскільки вона народилася в ніч проти п’ятниці. Поки що, це найбільша Ляля, яку мені коли-небудь доводилося зробити. 








Мені пишуть: Добрий вечір, Олена! Я не втрималась і вирішала Вам написати. Я - Тетяна, з своїми друзями Іриною і Євгеном була у Вас на майстер-класі по ляльці-мотанці 28 травня (може згадаєте - нас було троє з Києва, ми всі вчителі, нас приводив Сашко і тоді прийшли дві жінки на велосипдах). Мі були настільки вражені побаченим, що дуже захопилися. Я, як тільки приїхала до Києва, зразу почала шукати вдома куски тканини і плести ляльки. Я з самого дитинства цікавилась всім, а особливо тим, що можна робити своїми руками - навчилась в'язати крючком та спицями (речі, серветки, іграшки -  собі та іншим), шити речі (собі та на замовлення), навчилася кулінарії. Мене мати з дитинства привчала, що ці знання не нести на спині і дуже гарно, коли людина володіє ціми знаннями і має можливість їх використовувати. І так, з дитинства, я розвивала все те, що дається людині з дитинства. І мене це все цікавило і тягло. Одна з моїх бабусь була дуже набожна і творила добро людям, а інша була, як то кажуть - цилителькою. І я так розумію, що і одна і друга передали мені свої знання і бажання. Тому я так всім цікавлюсь. Я відчуваю свою силу і маю бажання реалізовувати це. Тому я весь час шукаю нового.
Я маю дві освіти - першу педагог-тренер, другу - психолог. Крім цього я закінчила Українську академію цилительства і цікавлюсь можливостю вирішення питань народними методами.
Ваш мастер-клас і Ви самі дуже нас вразили. Яке щастя, що є такі люди. І ми дуже хочемо потрапити до Вас іще не один раз.
Мі дуже Вам вдячні, що ви є. Ви дійсно - СОНЦЕ! Ви світло, яке несете людям. І ми вже підхватили Ваше світло і теж будемо нести.
Коли ми уходили, від Вас, то побажали Вам більше людей "единомышленников", на що Ваш чоловік сказав, що покі він один. Але Ви не одні! Знайте це. І ми з Вами. І теж хочемо бути поруч. Отримувати Ваше світло і ділити з Вами наше.
Ще раз дякуємо Вам за Ваше світло, тепло і радість, яку Ви даруєте людям. І ми теж даруємо Вам це світло!
До скорої зустрічі! Дякуємо Вам! Щирий уклін!

Немає коментарів:

Дописати коментар