понеділок, 5 вересня 2011 р.

Керамічна розкіш сучасної Опішні / Ceramic luxury modern Opishnya

Микола Варвинський з дружиною Наталею
Яка вона, сучасна опішнянська кераміка? 
Написати це повідомлення і показати фото моєї сучасної опішнянської кераміки надихнув мене один знайомий, який був не зовсім приємно вражений засиллям сувенірного продукту слов’янського виробництва на опішнянській території кілька років тому. Так ось, сьогодні моя Опішня, нарешті, повертається до виробництва тієї справжньої, класичної  кераміки, що колись прославила опішнян на увесь світ. Дуже красиву, якісну кераміку, таку, з якою не соромно їхати і в Америку і в Європу, і в самісінький  Китай... нині виготовляють Микола Варвинський, Олександр Шкурпела, Іван та Валентина Лобойченки, Сергій та Людмила Островні, Дмитро та Любов Громові, Ганна Діденко, Микола Пошивайло, Василь Омеляненко, Олена Мороховець, Юрій Мирко. Не вірите?






Роботи Сергія Островного








Роботи Олени Мороховець


Роботи Миколи Варвинського


1 коментар:

  1. Извините, но буду писать на русском ( живу в Израиле, и у меня просто нет украинской раскладки в клавиатуре). Украинский язык знаю хорошо и люблю.
    Помогите , пожалуйста, мне установить истину. В 1992-93г. , живя еще в Украине, я купила дивной красоты керамический "Набор для ухи". Расстаться с ним я не захотела и в 1996 году этот набор переехал вместе со мной в Израиль. К сожалению , я не знаю производителя этого чуда, но на днях я попала в ваш блог и мне показалось . что мой керамический набор ( горшок и 6 мисок) имеет опошнянские корни.
    Я тоже веду блог о приготовлении пищи в глиняной посуде и не раз- выставляла Фото этого набора у себя в блоге ( почему-то мое Фото подхватили русские сайты и записали его в "хохломскую роспись") Вот и хочу установить истину и справедливость.
    Знаю только точно, что мой набор не из России, ибо куплен по "бартеру" ( были такие времена) и он украинского происхождения.
    Я не хочу спамить в комментариях и писать адрес блога, но название моего блога "Магия глиняного горшка), там есть раздел "Моя глиняная посуда" и сообщении 8 декабря 2007 года есть Фото этого набора.
    Не могли бы вы узнать у гончаров, действительно ли мой керамический набор имеет опошнянские корни.
    С уважением prokofevna

    ВідповістиВидалити