середу, 4 травня 2011 р.

Лариса Єфремова

У Опішному працює вже дві Лялькарки: Лариса Єфремова


Єфремова Лариса Анатоліївна народилася 9 жовтня 1966 року у Опішному, де за словами майстрині,  "навіть природа надихає до творчості. З дитинства займалась рукоділлям шила, вишивала, плела. Ляльки цікавили мене з дитинства. Особливу увагу привертали цікаві, оригінальні, самобутні та авторські роботи. Одного разу до рук мені потрапила книга "Українська іграшка", яка і стала поштовхом до мого захоплення мотанками і створення першої власної ляльки. У своїх роботах я використовую лише натуральні тканини (льон, бавовна, шерсть, шовк) та прикрашаю їх згідно традиціям українського вбрання та національного костюму. З давніх давен лялька-мотанка була важливим оберегом і бажаним подарунком, тому я часто дарую своїх ляльок друзям і знайомим.


Роботи Лариси Єфремової:









Немає коментарів:

Дописати коментар