пʼятницю, 25 березня 2011 р.

Про сирні коники

Коники з сиру
Григорчук Галина Миколаївна ділиться "секретами" виготовлення сирних коників:  «Коники сирні мене навчила робити мого чоловіка тьотка. Ну в кип’яток ріжу кусок сиру, такого ґлизяного, з буза.
Каструлька стоїть на плитці, і дерев’яною ложкою беру, у нас кажуть "полоник. Сир розплавлюється, я у руках виробляю. Воно гарячим робиться. У відрі стоїть сіль переварена, сировиця. У ту сіль кидаю, в сировицю, готові коники і вони застигають. А цей снурок так витягаю, на руку намотую і тоді сідлаємо по нашому. Робляться коники у пучечках, то жартують, що на коліні. В руках всьо виробляється, бо рот би обліз, якби з рота тягли, воно горяче. Я в Шешорах, у Космачі на фестивалях торгую кониками, мене часто питають про них".



Немає коментарів:

Дописати коментар