пʼятницю, 23 жовтня 2015 р.

Ой не світи, місяченьку та й на той перелаз Українська народна пісня / Oh no worlds misyachenku and at the Perelaz Ukrainian folk song

Ой не світи, місяченьку, та й на той перелаз. Прийди, прийди, мій миленький, до мене ще хоч раз! – Я до тебе більш не прийду, нехай хтось інший йде, Є у мене люба дівчина, вона на мене жде. Був я, був я, дівчинонько, у твоєму саду, Чув я, чув, як ти присягалась іншому козаку. – Ой якби я крила мала ще й солов’я очі, Я б до тебе прилетіла серед опівночі. Я б до тебе прилетіла, коло тебе сіла, Я би тобі, мій миленький, правду говорила. Як ми з тобою любилися, сухі дуби цвіли, А як з тобою розлучилися, зелені й пов’яли. Щоб ті трави повсихали, що рано так цвіли, Щоб ті люди щастя не знали, що нас розлучили.

Немає коментарів:

Дописати коментар