понеділок, 23 лютого 2015 р.

http://karalevna.com.ua/harmony/skrynia_znan/452-i-vseukraynskyy-turystychnyy-yarmarok-u-gosti-do-ukraynciv-startue-vje-u-travni

І Всеукраїнський туристичний ярмарок "У гості до українців" стартує вже у травні! 
Україна. Резиденція митрополитів Буковини
І Всеукраїнський туристичний ярмарок «У гості до українців» є унікальним за своїм змістом, форматом та організацією, адже вперше ініціаторами такого масштабного заходу з вкрай важливим акцентом на розвиток внутрішнього туризму виступила громадськість. Ініціативні групи за участю активних громадян, органів державної влади, представників місцевого тур.бізнесу створені та активно працюють над створенням концепції представлення у таких регіонах, як Волинська, Вінницька, Полтавська, Дніпропетровська, Хмельницька, Чернігівська, Чернівецька, Харківська, Одеська. Цьогоріч, а саме - 30-31 травня 2015 року - завітавши до Ботанічного саду ім. Фоміна, не тільки кияни, але й жителі всієї України матимуть змогу навідатися "У гості до українців" й пересвідчитися на власні очі, наскільки багатогранною і барвистою є наша країна!
Головна мета цього туристично-культурного заходу - презентація туристичного потенціалу регіонів України з урахуванням їх специфіки, культури, особливостей, природного багатства та іншого надбання.
Окрім презентації областей України, будуть облаштовані тематичні стенди за такими напрямками туризму: "Романтична Україна" (весільний туризм як новий тренд тур.сезону 2015 року), "Смачна Україна" (гастрономічний туризм), "Талановита Україна" (туризм з вивчення культури та побуту українців, що мешкають у різних регіонах), "Щаслива Україна" (Україна очима дітей - туризм для найменших мандрівників).

У програмі ярмарку також:
  • презентація найуспішніших практик розвитку агро- та екотуризму в Україні "Зелена Україна";
  • презентація основних напрямків та потенціалу розвитку медичного туризму "Цілюща Україна";
  • вивчення історії України через життя козаків "Козацька Україна - стежками українського козацтва в Україні";
  • інтерактивна презентація фестивального (подієвого) туризму "Колоритна Україна";
  • круглий стіл "Перспективна Україна: проблеми сучасного стану внутрішнього туризму та шляхи їх вирішення";
  • майстер-класи з гончарства, петриківського й самчиківського розпису, ковальства, виконання гопака, коломийок, тощо;
  • ярмарка-продаж страв, продуктів та напоїв, вироблених у різних областях України;
Завершиться ярмарок нагородженням регіонів-переможців у конкурсі на найоригінальнішу та найцікавішу презентацію.
Ініціатором заходу є Всеукраїнський громадський проект "Відкрий Україну через позитив" та Інформаційний новинний портал "Добрі новини з України".
Перший українодівочий сайт гарного настрою «Каралєвна» спілкувався з Головним редактором порталу «Добрі новини з України», ініціатором та організатором І Всеукраїнського туристичного ярмарку «У гості до українців» - Жанною Кобилінською, аби дізнатися трішки про організацію такого масштабного заходу, про підводні камені, і команду, що працює над тим, аби у теплому травні все вдалося, і І Всеукраїнський туристичний ярмарок "У гості до українців" відбувся!

Як іде підготовка до ярмарку? Чому змінено дату? Чи є якісь підводні камені, палки в колеса і тому подібні традиційні при будь-якій організації речі? Які прогнози?

  • З моменту першої інформації про ідею провести ярмарок (анонсування у мережі Фейсбук) пройшло майже три місяці. За цей час:
- сформувалися команди ініціативних людей у 9 регіонах України;
- встановлено «живі» контакти (телефон, пошта, соц.мережі) ще з 8 регіонами;
- проведено дві скайп-зустрічі з регіональними координаторами та дві індивідуальні скайп-зустрічі; а також 4 офф-лайн зустрічі з представниками оргкоманди;
- через Міністерство економіки України первинну інформацію про ярмарок сповіщенні всі обласні державні адміністрації;
- обрані координатори тематичних локацій «Романтична Україна», «Щаслива Україна», «Смачна Україна» та «Талановита Україна»;
- створена подія у мережі ФБ та складена попередня програма ярмарку;
- проведено низку перемовин щодо майданчику для заходу;
- розробляється промо-афіша ярмарку.
  • Від початку ярмарок планувався на 28-29 березня (старт весняно-літнього туристичного сезону) та під відкритим небом. Хочу вкотре наголосити на тому, що це НЕ ВИСТАВКА. Шукаючи критий майданчик у Києві (оскільки погода може бути мінлива в обраний час, що відлякає відвідувачів), прийшла до висновку, що регіони навряд чи фінансово «потягнуть» запропоновані варіанти. Оскільки витрати передбачаються не лише на оформлення експозиційної площі, але й організаційні – для забезпечення ефективної організації та проведення ярмарку. З урахуванням цього та порадившись з координаторами, вирішили перенести дату – 30-31 травня, оскільки й погода вже тепла і суха, а відкритий майданчик більш економічно вигідний та легкий для регіонів. Чому я роблю більший акцент на доступності в участі в ярмарку для регіонів? Тому що для мене завдання №1 – зібрати в Києві якомога більше регіонів, щоб у нас, українців, було чіткіше уявлення про туристичний потенціал нашої країни. Завдання №2 – це забезпечення якомога високої відвідуваності. Промокампанія орієнтовно почнеться на початку березня.
  • Серед проблем, які виникають на поточній стадії, можу виокремити такі:
- пересторога щодо успіху, актуальності та значущості ярмарку (хтось і зараз не розуміє формат заходу; його доцільність, зважаючи на існування Міжнародної туристичної виставки «Україна: туризм і подорожі», яка щорічно проходить у Києві – яка, до речі, вже давно втратила свою ефективність та імідж);
- низький рівень комунікації прес-служби ОДА та оперативності реагування на запити й листи;- недоступність «живих» контактів профільних департаментів й управлінь на сайті деяких ОДА (іноді доводилося шукати через соц.мережі та знайомих колег);
- координаторам було важко зібрати всю потрібну інформацію, яка б стала у нагоді для презентації на ярмарку: суб’єкти тур.бізнесу, дані про тур.об’єкти для формування загальної концепції презентації, спонсорів;
- занадто велика емоційність людей допомогти оргкоманді, яка закінчувалась лише пустими словами, обіцянками та безвідповідальністю вчинків.
  • Щодо прогнозів, туристичний ярмарок «У гості до українців» - це своєрідний стартап, оскільки вперше такий захід організовують не органи державної влади, не туристичний бізнес. Його не фінансують донорські чи міжнародні організації. Рушійною силою такого принципово важливого для розвитку не лише туризму, але й економіки України, заходу є свідомі, активні, небайдужі та працьовиті українці, які хочуть якнайкраще показати свою малу Батьківщину співвітчизникам й дати стимул до формування культури подорожі своєї країни, здорового патріотизму та старту налагодження дружніх відносин між регіонами, залишаючи кордони лише на адміністративно-територіальній карті країни. Загадувати ще зарано, але я ідея зробити ярмарок щорічним заходом, який буде підтриманий (не в листах і словах!) профільними урядовими структурами.
  • Україна – варта того, щоб відкрити її, в першу чергу, для самих себе, а вже потім – цілому світові.
Також ми спілкувалися з координаторами ярмарку з кількох регіонів України (Полтава, Харків та Чернівці) і поцікавилися у них про таке: Чи вважаєте ви необхідним/ доцільним проводити такий туристичний ярмарок в умовах, що склалися зараз в нашій країні? Чому? Які труднощі виникають на Вашу шляху в процесі підготовки, координації? Які цікавинки уже заявлені від Вашого регіону і будуть гарантовано представлені на туристичному ярмарку? Чи вірите Ви в успіх І Всеукраїнського туристичного ярмарку? Чим, на Вашу думку, він буде особливим? У чому буде його унікальна родзинка?
  • Я вважаю вкрай необхідним нині, навіть у таких надскладних для нашої України умовах, проводити такі і подібні заходи. Рано чи пізно це все закінчиться, і "на оновленій землі...." потрібно буде працювати і працювати. Отож, сьогодні - це вже певний "першопочаток початку" грандіозної роботи, що очікує на нас у галузі розвитку туристичної сфери зокрема. Гинуть люди нині на Сході.... А водночас - повсюдно в Україні - і це не менша трагедія - гинуть ТРАДИЦІЇ, ЕТНОтрадиції буття українського народу... В подібних заходах вбачаю можливіть їх реанімувати, реконструювати, модернізувати, популяризувати. Наша країна має чим пишатися і що пропонувати як туристичний продукт.
  • Труднощі у тому, щоб працювати злагодженій команді... а то виходить, є приватні ініціативи, є активісти - по один бік, які хочуть працювати і працюють, і є по другий бік - чиновництво, що хоче галочки поставити...
    • Цікавинками Полтавщини на ярмарку будуть наші ТРАДИЦІЇ: весільні пісні, весільні короваї, шишки та медяники, різдвяні пряники - барині, панянки, вершиники з демонстрацієюде особливостей приготування, анонс Другого фесту-квесту "Борщик у глиняному горщику 2015" -  етнодійства, що відбудеться 15 серпня 2015 року в Опішні, Лялиній Свіилиці, під час якого чотири господині з різних областей України змагатимуться у приготуванні кращих БОРЩИКІВ у трьох горщиках одночасно, приготованих за старими, "бабусиними" рецептами: борщик з мясцем, борщик пісний і борщик особливий - приготовані всі вони виключно в печі і глиняних горщиках!
    • Неординарний майстер-клас із виготовлення тканинної Ляльки-мотанки від господині гостинної ЕкоЕтноСадиби "Лялина Світлиця".... Ой, і ще скільки всього багацько буде!
    • Вірю в успіх цього заходу, бо відчуваю, що він буде СПРАВЖНІМ, сотвореним нами самими - тими, хто хоче працювати на розвиток, а значить, на перспективу. Дякую за запитання і інтерес!
    • Я вважаю, що подібний ярмарок і, як результат, поглиблення співпраці та внутрішніх зв’язків між регіонами України, їх знань одне про одного, їх міжособистісних і бізнесових контактів, необхідні були вже дуже давно, можливо, навіть від самих початків нашої держави. Якби це було так - не було б цієї жахливої ситуації, цієї “стіни”, що ми маємо зараз. Ми втратили дуже багато часу. Та я вірю в те, що ми ще не втратили все, що у нас ще є шанс хоч і запізненням зробити це: зблизити, зріднити різні українські землі, зробити Україну справді єдиною, без упереджень і міфів, а зі знанням відмінностей і особливостей, які й зроблять нас цікавими один одному.
      • Головною перепоною наразі є повна відсутність досвіду в організації подібних масштабних заходів, для мене подібне відбувається вперше. Крім того, дуже часто доводиться наштовхуватися на байдужість і нерозуміння, кому і для чого це потрібно. Дуже мало хто «загоряється» цією ідеєю одразу. Державні чиновники взагалі не звикли до нового, не хочуть брати на себе відповідальність, виявляти хоч найменшу ініціативу, робити щось не тому, що так наказало начальство, а просто тому, що це цікаво і потрібно людям. А представники туристичного та іншого бізнесу, що ніби мали б бути зацікавлені в такій рекламі, або не мають достатньо коштів на покриття пов’язаних із цим витрат, або воліють іти в рекламі більш звичним, протореним шляхом, що потребує найменше зусиль (друкована реклама, теле- і радіоролики, буклети тощо) і вважають, що цього цілком достатньо... Якщо узагальнити, головна проблема - новизна самої ідеї і те, що грунтується вона від початку на необхідності для кожного з учасників виявляти ініціативу, креативний підхід, докладати максимум зусиль, вірити в успіх. Саме цього дуже не вистачає.
    • На жаль, ми ще не маємо чітких гарантій участі у ярмарку від жодного з майбутніх учасників, все на стадії перемовин і переконувань... Втім, ми точно знаємо, що обов’язково мало би бути представлене на цьому ярмарку: це і наші прекрасні Чернівці - цілісний і майже недоторканий архітектурний комплекс європейського зразка на чолі з головною перлиною, Резиденцією Буковинських митрополитів, і Буковинська Маланка - унікальний зимовий фестиваль традиційної переберії, і весняний «Фестиваль березового соку», і літній «Вихід на полонини», і унікальні гірські відпочинкові садиби «зеленого туризму», і сплави по гірських річках, і одне з семи чудес України - велична Хотинська фортеця, і «Українська Голандія» - багатогектарні тюльпанові поля в Мамаївцях під Чернівцями, і «столиця весільної моди» село Волока... Та дуже, дуже багато що може представити Буковина! І це лише туристичні «родзинки», якщо ж говорити й про розширення бізнесових зв’язків для місцевих виробників, то цей список можна буде продовжувати дуже довго... Перемовини тривають, і ми зробимо все можливе, щоб наш край був представлений на ярмарку якнайповніше і якнайкраще.
      • Без такої віри я, напевне, й не починала б цим займатися, я дуже вірю в успіх! Успіх завдяки насамперед тій головній особливості, що ідея такого ярмарку не нав’язана «зверху», а є саме і суто громадською ініціативою, ініціативою самих людей, і саме тому все повинно вдатися!
      • Поки ми чекаємо на кінець війни, приємних умов, початку нормального життя – цього не буде. Треба прийняти ситуацію і почати жити «тут і зараз». Так, в будь-який час, навіть найскладніший потрібно займатися роботою, і проведення цього заходу – теж робота. Зараз, саме зараз, потрібно якомога більше добрих справ, і цей ярмарок – це добро, в яке багато з нас втратили віру. Ця добра справа - туристична подія - допоможе об’єднати майстрів, активістів і просто доброзичливих людей на творчі дії! Подаруймо свою любов, доброту і творіння нашій країні. Окрім цього, приваблення туристів – це одна зі статей прибутку в будь-якій державі.
      • Як-то кажуть, «Без труда  не выловишь и рыбку из пруда». Коли є труднощі – це добре. Деякий виклик. Спочатку я думала, що команда не набереться, область не відгукнеться, але шикарна команда (Ольга Люліна, Ліліана Семенюта, Світлана Андросова), незважаючи на те, що у них є своя робота, вони погодилися допомогти представити улюблену Харківську область на ярмарку. Це радує і дарує натхнення. Але головна складність: люди не вірять в можливість проведення якогось масштабного заходу силами активістів, також на заваді стає небажання брати десь участь безкоштовно. Більшість шукають свою користь, але наша команда впевнена, що є ще люди, котрі безкорисно люблять свою країну!
        • Ярмарок буде успішним тим, що вперше кожен регіон України покаже досягнення свого рідного краю в подробицях та декількох ракурсах, що неодмінно приверне увагу багатьох людей. Ми їздимо, аби побачити інші країни, а разом з тим нашу Україну не знаємо і наполовину. Думаю, унікальність ярмарку в тому, що він направлений не на чужих (іноземців), а, в першу чергу, на своїх (українських) туристів. Чому краще тільки для гостей, в першу чергу краще повинно бути для себе! В нашому регіоні є багато родзинок, але ми про них ще поки не заявили. Боїмося наврочити. Адже спочатку нам треба знайти меценатів, а потім ми вже і родзинки покажемо!
        • Вірю, це однозначно буде грандіозною подією. Успіх цього заходу повинен бути в тому, що кожен регіон представить свій край зсередини, можна буде дізнатися про те, чого не прочитаєш в жодному путівнику, дізнатися про місця, відомі тільки жителям області, побачити і поспілкуватися з майстрами, про котрих мало відомо, спробувати щось змайструвати самому. Людям потрібні позитивні емоції, тому проведення ярмарку є доцільним, аби зарядити людей позитивом і показати, наскільки прекрасною є наша країна, є чим пишатися і за що любити Україну! А ще – вірити в хороше завжди необхідно! Без віри жоден проект не вийшов би успішним. Віра та об’єднання однодумців – ось запорука успіху цього проекту!
        • Перший українодівочий сайт гарного настрою "Каралєвна" щиро вболіває за успіх І Всеукраїнського туристичного ярмарку "У гості до українців" і активно бере участь в координації тематичної локації "Романтична Україна", аби приємно здивувати закоханого туриста романтичними цікавинками нашого краю!

Немає коментарів:

Дописати коментар