пʼятницю, 24 серпня 2012 р.

Нас вже 80 000!!!! / We are already 80000!!

Цілий місяць я не тішила ВАС нічим новеньким на моєму блозі. Зізнаюся чесно: відпочивала... Нині у мене доволі напружений життєвий ритм, доводиться бувати в кількох місцях одночасно, море спілкування, а ці приємності (а це дійсно для мене так), трішки забирають фізичних сил. Досить виправдовуватись, до роботи. На блог я зазирала частенько, із задоволенням спостерігаючи, як збільшується цифра відвідувачів мого скромного блогу. ДЯКУЮ УСІМ ВАМ за підтримку, за Вашу доброзичливість, за коментарі, поради, компліменти, запрошення до співпраці, за визнання, і особливу подяку висловлюю за критику. Бажаю собі, аби Ви критикували мене ще більше. А НАС УЖЕ 80 000!!! ДЯКУЮ!
З повагою і найкращими побажаннями Олена-Олімпіада Щербань.

Немає коментарів:

Дописати коментар